Servicii Poștale

Trimiteri poștale National cu confirmare de primire.

Serviciul poștal a cărui particularitate constă în predarea către expeditor a dovezii privind predarea trimiterii de corespondență, confirmată în scris de către destinatar, împuternicit sau delegat. Termenul de A.R. provine din denumirea internațională a serviciului  „Avis de Réception”, respectiv engl. „Advice/Aknowledgement of Receipt”.

  • Termen de livrare: 2-5 zile lucrătoare
  • Trimiteri poștale înregistrate cu predarea către expeditor a
    dovezii privind predarea trimiterii, confirmată în scris de către destinatar
  • Servicii incluse: preluare de la adresa expeditorului, livrare cu semnătură, confirmare de primire, predarea confirmărilor către expeditor, redirecționarea adreselor greșite în cazul în care se cunoaște adresa corectă,
Trimiteri Poștale cu confirmare de primire min. 100 exemplare/tranșă

0 – 50grame – 6,90ron/plic/livrare național în z+5
51 – 100grame – 7,90ron/plic/livrare național în z+5
101 – 250grame – 9,90ron/plic/livrare național în z+5

Trimiteri Poștale fără confirmare de primire

Cu serviciul de corespondență internă standard poți expedia orice fel de comunicări tipărite, imprimate sau înregistrate pe orice fel de suport material, care urmează să fie colectate, sortate, transportate și livrate altfel decât electronic la adresa indicată de expeditor pe acest suport sau pe ambalajul acestuia.

În această categorie se includ: scrisori, cărți poștale, oferte, reclame, facturi, notificări, somații, înștiințări. Pe întreg fluxul tehnologic, trimiterile poștale din serviciul fără confirmare circulă neînregistrate.

  • Trimiteri poștale Național fără confirmare de primire.
  • Termen de livrare: 2-5 zile lucrătoare.
  • Trimiteri poștale neînregistrate cu predarea către destinatar fără semnătură.
  • Servicii incluse: preluare de la adresa expeditorului, transport si livrare în termenul stabilit.

Tarifele se stabilesc în funcție de: greutate, formă, număr exemplare, urgență, localitate, repetabilitate regulată a acțiunii.

Trimiteri Poștale neadresate

Drop Mail:  distributie de materiale publicitare (pliante, flyere, scrisori) direct in cutiile postale dintr-o anumita zona atent selectata.
mesajul ajunge direct la persoanele vizate; conditie este ca acestea sa incapa in cutiile postale; posibilitate de segmentare a audientei in functie de indici de proximitate si de venit; costuri reduse; pe baza informatiilor primite de la client, date despre profilul publicului tinta: venit estimat, locatie recomandam zonele de distributie cele mai potrivite; transportam si distribuim materialele in zonele stabilite; verificam fiecare distributie.

Door Hanger: Distribuția la clanța ușii este cea mai eficientă dintre metodele de distribuție neadresată, mesajul nu poate trece neobservat; eficiența mare; posibilitatea de segmentare a audienței în funcție de indici de proximitate și de venit; cost redus;

Tarifele se stabilesc în functie de: greutate, formă, număr exemplare, urgență, localitate, repetabilitate regulată a acțiunii.