Servicii postale

Serviciul MailRoom

Solutii pentru managementul eficient al trimiterilor postale.
Practic tot ce ne trebuie din partea Clientului sunt plicurile vrac (sau materialele de implicuit) si baza de date cu adresele destinatarilor intr-un format compatibil.
Operatiile din mailroom sunt urmatoarele:
  • Prelucrare baza de date, sortare, curatare
  • Intocmire si printare AR-uri posta
  • Capsare pe plic
  • Intocmire borderou expediere
  • Depunere la operatorul postal si gestionarea relatiei cu operatorul postal – solicitari, reclamatii
  • Scanare confirmari de primire
  • Sortare, indosariere, arhivare confirmari de primire
  • Scanare retururi
  • Sortare, indosariere, arhivare retururi
  • Raportare la Client zilnic.
  • Protejare GDPR prin contract conform normelor.
Tarifele se stabilesc în funcție de: numar plicuri, grad urgenta, greutate, formă, repetabilitate regulată a acțiunii.
Numar minim plicuri acceptat per transa 1000exemplare.

Trimiteri Poștale National cu confirmare de primire

Serviciul poștal a cărui particularitate constă în predarea către expeditor a dovezii privind predarea trimiterii de corespondență, confirmată în scris de către destinatar, împuternicit sau delegat. Termenul de A.R. provine din denumirea internațională a serviciului  „Avis de Réception”, respectiv engl. „Advice/Aknowledgement of Receipt”.
  • Termen de livrare: 2-5 zile lucrătoare
  • Trimiteri poștale înregistrate cu predarea către expeditor adovezii privind predarea trimiterii, confirmată în scris de către destinatar
  • Servicii incluse: preluare de la adresa expeditorului, livrare cu semnătură, confirmare de primire, predarea confirmărilor către expeditor, redirecționarea adreselor greșite în cazul în care se cunoaște adresa corectă,
Trimiteri Poștale cu confirmare de primire min. 100 exemplare/tranșă
0 – 50grame       – 6,30ron/plic/livrare național în z+5
51 – 100grame   – 7,30ron/plic/livrare național în z+5
101 – 250grame – 9,30ron/plic/livrare național în z+5

Trimiteri Poștale National fără confirmare de primire

Cu serviciul de corespondență internă standard poți expedia orice fel de comunicări tipărite, imprimate sau înregistrate pe orice fel de suport material, care urmează să fie colectate, sortate, transportate și livrate altfel decât electronic la adresa indicată de expeditor pe acest suport sau pe ambalajul acestuia.
În această categorie se includ: scrisori, cărți poștale, oferte, reclame, facturi, notificări, somații, înștiințări. Pe întreg fluxul tehnologic, trimiterile poștale din serviciul fără confirmare circulă neînregistrate.
  • Trimiteri poștale Național fără confirmare de primire.
  • Termen de livrare: 2-5 zile lucrătoare.
  • Trimiteri poștale neînregistrate cu predarea către destinatar fără semnătură.
  • Servicii incluse: preluare de la adresa expeditorului, transport si livrare în termenul stabilit.
Tarifele se stabilesc în funcție de: greutate, formă, număr exemplare, urgență, localitate, repetabilitate regulată a acțiunii.